WYBIERZ DYSCYPLINĘ SPORTU

Jak wykonać rozgrzewkę za pomocą gum oporowych?

06 styczeń 2020
#PORADY

Sprawdź, w jaki sposób za pomocą gum oporowych możesz wykonać rozgrzewkę całego ciała przed treningiem siłowym.


Zobacz film wideo, w którym Robert – na co dzień pracownik sklepu Decathlon w Krakowie, wyjaśnia w jaki sposób możesz wykonać rozgrzewkę całego ciała za pomocą gum oporowych przed treningiem siłowym:

1. Wybierz gumę o małym oporze – 5, 15 lub 25 kg. Złap ją szeroko, napnij i utrzymując ręce proste w stawie łokciowym wykonaj przenoszenie na przemian za siebie i przed siebie. Następnie bokiem przez jedno i drugie ramię.

2. Przenieś gumę nad głowę i wykonaj ściąganie w dół, do karku, po czym zostając z gumą w tej pozycji wykonaj ruch zawiasowy w stawie biodrowym, tzw. dzieńdobry – cofając biodro w tył, wyobraź sobie że chcesz dotknąć pośladkami ściany za sobą, kolano nie powinno wychodzić w przód.

3. Następnie wykonaj kilka przysiadów po czym przenieś gumę przed siebie. Ustaw przedramiona równolegle do podłogi i wykonaj ściąganie gumy do klatki piersiowej, skupiając się na zbliżaniu i oddalaniu łopatek do siebie i od siebie, następnie zmień uchwyt na tak zwany podchwyt i powtórz to samo.

4. Na koniec przełóż gumę przez stopy, przyciągnij gumę na wysokość braków wykonując uginanie i wypychając przenieś gumę nad głowę. Powtarzając każdy ruch 10-15 razy będziesz już wstępnie przygotowany do treningu.

Wróć do formy razem z nami – sprawdź ofertę akcesoriów i odzieży do treningu!

[baner]

Polub artykuł
Komentarze Chmurka komentarza
Udostępnij
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

CROSS TRENING, FITNESS

Jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha?

Jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha?
FITNESS

Mini-stepper: dlaczego jest skuteczny?

Mini-stepper: dlaczego jest skuteczny?
FITNESS, FIZJOTERAPIA

4 ćwiczenia na ból pleców

4 ćwiczenia na ból pleców

NASI BLOGERZY POLECAJĄ

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu