WYBIERZ DYSCYPLINĘ SPORTU

Jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha?

06 styczeń 2020
#PORADY
#SPRZĘT

Masz już dosyć robienia kolejnych serii brzuszków na siłowni? Sprawdź, jak wykorzystać ab wheel, czyli popularne "kółko" w treningu mięśni brzucha!


Zobacz wideo, w którym Robert - na co dzień pracownik sklepu Decathlon w Krakowie, wyjaśnia jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha:

Ab wheel jest świetnym narzędziem do budowania silnych mięśni brzucha, jeśli jest wykonany poprawnie. Jest to trudne ćwiczenie, dlatego pokażemy dzisiaj jego prostą wersję. Klękamy na podłodze z kolanami na szerokość bioder, trzymamy Ab wheel przed nami, nadgarstki i łokcie są proste. Zaczynamy ruch od delikatnego wypchnięcia grzbietu w górę, napięcia pośladków i brzucha. Bierzemy wdech nosem i powoli odjeżdżamy kółkiem do przodu - wdech utrzymujemy przez cały ruch, wydychamy powietrze po powrocie do pozycji wyjściowej. nie musimy od razu odjeżdżać bardzo daleko. Możemy stopniowo zwiększać odległość, aż dojdziemy do pozycji gdzie klatka znajduje się tuż nad ziemią.

Wracając wyobrażamy sobie że chcemy przyciągnąć górne żebra w kierunku miednicy, cały czas celujemy naszym grzbietem delikatnie w górę, aby zakończyć ruch w tej samej pozycji w której zaczęliśmy. Podczas powrotu mamy czuć pracujące mięśnie brzucha, nie ręce czy biodra. Unikamy złego ustawienia miednicy na początku ruchu, przeprostu w odcinku lędźwiowym, używania rąk lub biodra do powrotu do pozycji wyjściowej czy wydychania powietrza w trakcie ćwiczenia.

Jeżeli ab wheel jest jeszcze zbyt wymagający, możemy wykorzystać do tego piłkę do pilatesu, gdzie ruch będzie krótszy i prostszym.

Wróć do formy razem z nami - sprawdź ofertę akcesoriów i odzieży do treningu!

> SPRAWDŹ OFERTĘ SPRZĘTU TRENINGOWEGO (otwiera się na nowej zakładce)">>> SPRAWDŹ OFERTĘ SPRZĘTU TRENINGOWEGO

Polub artykuł
Komentarze Chmurka komentarza
Udostępnij
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

CROSS TRENING, FITNESS

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej
CROSS TRENING, FITNESS

6 ćwiczeń na ławeczce

6 ćwiczeń na ławeczce
CROSS TRENING, FITNESS

3 porady, jak nabrać masy mięśniowej i przyspieszyć przyrost mięśni

3 porady, jak nabrać masy mięśniowej i przyspieszyć przyrost mięśni

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu