WYBIERZ DYSCYPLINĘ SPORTU

Ćwiczenia z uchwytami treningowymi — sprawdzone propozycje

06 styczeń 2020
#PORADY
#SPRZĘT

Szukasz inspiracji treningowych? Sprawdź ćwiczenia na mięśnie brzucha, mięśnie klatki piersiowej oraz stabilizację z wykorzystaniem uchwytów treningowych push up wheels.


Ćwiczenia z uchwytami treningowymi

Zobacz wideo, w którym Robert — na co dzień pracownik sklepu Decathlon w Krakowie, wyjaśnia jakie ćwiczenia można wykonać za pomocą uchwytów treningowych push up wheels:

Ćwiczenia z uchwytami treningowymi — krok po kroku

Ćwiczenia z uchwytami — krok 1

Ustawiamy się w pozycji deski, gdzie ciało jest w jednej linii, brzuch i pośladki spięte. Następnie bierzemy wdech nosem i celując biodrem w górę, przyciągamy stopy w kierunku dłoni, z wydechem wracamy do pozycji deski.

Ćwiczenia z uchwytami — krok 2

Ustawiamy się w pozycji do pompki, gdzie dłonie są ustawione, patrząc z góry pod barkami. Bierzemy wdech i schodzimy w dół, prowadząc łokcie blisko ciała. Zatrzymujemy się, utrzymując cały czas spięcie ciała i odjeżdżamy jedną ręką w bok, rozciągając mięsień piersiowy. Wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy na drugą stronę.

Ćwiczenia z uchwytami — krok 3

Ustawiamy się w pozycji do pompki, schodząc w dół, staramy się utrzymać równowagę i nie dotykać podłogi krawędziami paraletek. Przez to mocniej zapracuje nasza stabilizacja i mięśnie głębokie. Na dole krótka pauza i możemy wracać do góry.

Wróć do formy razem z nami – sprawdź ofertę akcesoriów i odzieży do treningu!

[baner]

Polub artykuł
Komentarze Chmurka komentarza
Udostępnij
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

CROSS TRENING, FITNESS

Jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha?

Jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha?
CROSS TRENING, FITNESS

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej
CROSS TRENING, FITNESS

Jak oddychać podczas treningu siłowego?

Jak oddychać podczas treningu siłowego?

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu