KIPSTA – Piłka nożna, która jest Ci bliska!

01 marzec 2019

Działania Decathlon

Wszystkie działania DECATHLON są oparte o hasło „Sport dla wszystkich, wszystko dla sportu”. Firma i jej pracownicy wierzą, że nie trzeba być sportowcem, aby móc czerpać korzyści z aktywnego trybu życia. Aktywność fizyczna powinna być dostępna dla każdego, niezależenie od ulubionej dyscypliny, czy poziomu zaawansowania.

KIPSTA to jedna z marek sieci Decathlon, która skupia się na tworzeniu i rozwoju produktów do gry w piłkę nożną.

decathlon

Fot 1. Materiał własny | KIPSTA skupa się na tworzeniu rozwoju produktów do gry w piłkę nożną

Nasze produkty tworzą zawodnicy – pasjonaci piłki nożnej. Wszystko zgodnie z zasadą PIŁKARZE DLA PIŁKARZY! Marka ta swoją działalność rozpoczęła w 1998 roku, a nazwa pochodzi od dwóch francuskich słów: KIP od „équipe” – drużyna, STA od „stade” – stadion. Kipsta została marką w 100% poświęconą piłce nożnej.

Nasza filozofia

W sportach zespołowych łączymy wiele talentów, aby wszyscy ludzie mogli robić rzeczy niezwykłe. Grać w piłkę nożną rekreacyjnie, towarzysko i uczyć się żyć w grupach, wspierać się, być liderem oraz potrafić zaufać partnerom z zespołu.

KIPSTA ma prosty cel: spełniać piłkarskie marzenia! Nasze działania i produkty mają na celu wzbudzać zaufanie zarówno wśród piłkarzy, jak i rodziców i trenerów, czyli wszystkich, których pasjonuje piłka nożna. Chcemy, aby każdy miał dostęp do produktów technicznych, solidnych oraz ciekawych kolorystycznie. Muszą być one dostępne dla wszystkich, a cena nie może być hamulcem przy zakupie.

decathlon

Fot 2. Materiał własny | Każdy mecz to dla nas niezapomniane przeżycie

Przekazujemy i dzielimy się piłkarskimi emocjami, dlatego w naszej komunikacji pokazujemy praktykujących zawodników, dla których piłka nożna to coś więcej niż aktywność sportowa. Poziom zaawansowania nie jest dla nas priorytetem, ponieważ każdy mecz, każdy trening musi być niezapomnianym przeżyciem!

Dla nas, to coś więcej niż biznes

W naszych podstawowych wartościach jest upowszechnianie uprawiania sportu, a w tym przypadku piłki nożnej, dlatego oprócz handlu tworzymy mnóstwo projektów, które mają na celu dawać możliwie najwięcej radości z gry w tę dyscyplinę sportową.

W 2018 roku zorganizowaliśmy ogólnopolski turniej piłkarski KIPSTA CUP dla dzieci z rocznika 2008 i młodsi, w nowoczesnym ośrodku MISTRAL SPORT w Gniewinie, gdzie podczas Euro2012 stacjonowała reprezentacja Hiszpanii. W turnieju wzięło udział 25 drużyn z całej polski.

decathlon

Fot 3. Materiał własny | Nasz sprzęt przechodzi mnóstwo testów, zanim trafi w ręce użytkownika

Nasz zespół specjalistów - pasjonatów piłkarskich, w ciągu roku przeprowadza mnóstwo testów naszego sprzętu w klubach, aby dać możliwość przetestowania i przekonania się do naszych produktów.

Wychodząc na przeciw Trenerom, tworzymy dedykowaną dla nich ofertę współpracy, dzięki której będą mogli nie tylko w prosty sposób wyposażyć swój klub w potrzebny sprzęt, ale również towarzyszyć nam i brać udział w prowadzonych przez nas projektach piłkarskich. Nie chcemy być tylko dostarczycielem asortymentu sportowego, ale przede wszystkim partnerem – przyjacielem dla każdego Trenera.

decathlon

Fot 4. Materiał własny | Nasza oferta skierowana jest także do klubów piłkarskich i trenerów

W naszych sklepach w całej Polsce organizujemy mnóstwo lokalnych inicjatyw piłkarskich i angażujemy się w zewnętrzne działania, które zgodnie z naszą wizją mają służyć promowaniu tej dyscypliny.

Produkty, z których jesteśmy szczególnie dumni:

decathlon

Modularne akcesoria treningowe, które łączą się ze sobą, dając możliwość       niezliczonych modyfikacji ćwiczeń.

piłka z homologacją FIFA

Hybrydowa, klejona termicznie piłka KIPSTA F900 z homologacją FIFA.

korki agility 900

AGILITY 900MID – dzięki podwyższonej holewce bardzo dobrze trzyma stopę, a dwa paski z przodi i z tyłu buta pozwalają na szybsze i wygodniejsze jego założenie.

kage-light bramka

Bramki samorozkładające się KIPSTA THE KAGE dają możliwość rozłożenia jej i grania wszędzie i w każdych warunkach.

torba 40 L

Zarówno nasze torby, jak i plecaki i walizki sa przystosowane typowo dla piłkarzy i trenerów. Pojemność, trwałość i wygoda – to charakteryzuje naszą ofertę.

Rafał Nasiłowski
Na co dzień możesz mnie spotkać w Warszawie, gdzie zajmuję się marketingiem marki Kipsta. Piłka nożna to mój konik. Chętnie podpowiem nie tylko na temat sprzętu piłkarskiego, ale również doradzę nieco w kwestii treningu bramkarskiego. Możesz również skontaktować się ze mną mailowo: nasilowski.rafa@decathlon.com. Do zobaczenia na boisku!
ZOBACZ WSZYSTKIE ARTYKUŁY
Na co dzień możesz mnie spotkać w Warszawie, gdzie zajmuję się marketingiem marki Kipsta. Piłka nożna to mój konik. Chętnie podpowiem nie tylko na temat sprzętu piłkarskiego, ale również doradzę nieco w kwestii treningu bramkarskiego. Możesz również skontaktować się ze mną mailowo: nasilowski.rafa@decathlon.com. Do zobaczenia na boisku!
ZOBACZ WSZYSTKIE ARTYKUŁY
Polub artykuł
Komentarze
Udostępnij

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu