WYBIERZ DYSCYPLINĘ SPORTU

Jak wykonywać rozciąganie po bieganiu?

02 marzec 2020
#PORADY

Doskonale rozumiem, że rozciąganie po bieganiu nie jest porywającym elementem układanki treningowej. Pewnie masz ochotę usiąść lub położyć się na wygodnej kanapie. Przygotowaliśmy zatem dla Ciebie materiał, w z któego dowiesz się, jak wykonywać rozciąganie po bieganiu.


Zobacz wideo, w którym Ania (na co dzień pasjonatka biegania pracująca w Decathlon Poznań Franowo) opowiada o tym, jak wykonywać rozciąganie po bieganiu:

Rozciąganie po bieganiu. Na co zwrócić uwagę?

Twoje napięte mięśnie i ścięgna. 10 minut rozciągania po każdym biegu pozwoli Ci uniknąć naprawdę wielu problemów. Rozciągając się, Twoje mięśnie stają się silniejsze, bardziej elastyczne i szybciej się regenerują, a co najważniejsze, w znacznym stopniu minimalizuje ryzyko kontuzji. Jest jednak kilka zasad, o których należy pamiętać.

Nie rozciągaj się na siłę, tylko z wyczuciem, aż do uczucia lekkiego „ciągnięcia” i pozostań w tej pozycji około minuty, każde ćwiczenie powtórz 3-5 razy.

Po każdej fazie rozciągnięcia, rozluźniaj go.

Rozciąganie mięśni to proces, który trwa. Nie spodziewaj się efektów od razu, bądź cierpliwy i systematyczny, a wyniki pojawią się z czasem.

Autor: Anna Heneczkowska

[baner]

Polub artykuł
Komentarze Chmurka komentarza
Udostępnij
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

BIEGANIE, FIZJOTERAPIA

Naciągnięte ścięgno pod kolanem - jakie są objawy i jak je leczyć?

Naciągnięte ścięgno pod kolanem - jakie są objawy i jak je leczyć?
BIEGANIE

Redukcja wagi. Jak trenować bieganie na schudnięcie?

Redukcja wagi. Jak trenować bieganie na schudnięcie?
BIEGANIE

Bieganie a oddychanie. Jak oddychać przy bieganiu?

Bieganie a oddychanie. Jak oddychać przy bieganiu?

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu