WYBIERZ DYSCYPLINĘ SPORTU

Dlaczego warto trenować z taśmami?

03 grudzień 2019
#PORADY

Czy wiesz, jak zapewnić sobie wyższy poziom treningów? Wypróbuj: Domyos Strap Training! co to jest? To przyrząd do treningu siłowego, niezbędny element uzupełniający trening i dogłębnie wzmacniający całe ciało. Czy jesteś gotowy, by przetestować swoją siłę?


Co to jest Domyos Strap Training?

Domyos Strap Training to przyrząd do treningu siłowego, który pozwala wykonywać ćwiczenia w zawieszeniu za pomocą taśm, a jednocześnie wzmacniać wytrzymałość przez ćwiczenie z masą własnego ciała. Zestaw składa się z taśmy, zaczepu, uchwytów oraz pasów na kostki. System mocowania pozwala zaczepić taśmę o drzwi lub o statyczny element na świeżym powietrzu. Możesz dzięki temu trenować w domu lub na zewnątrz.

Fot 1. Materiał własny | Domyos Strap Training to przyrząd do treningu siłowego, który pozwala wykonywać ćwiczenia w zawieszeniu za pomocą taśm.

Dla kogo?

Mamy dobrą wiadomość: Domyos Strap Training jest dla każdego. Początkujący mogą wypróbować tę metodę i zacząć umięśniać swoje ramiona. Poziom trudności zależy od pozycji i nachylenia ciała.

Dlaczego warto ćwiczyć z tym przyrządem?

Ponieważ Domyos Strap Training zapewnia prawie natychmiastowe efekty! Po kilku minutach treningu czujesz już wszystkie mięśnie bez wyjątku! Jest to dobry pomysł na uzupełnienie swojego klasycznego treningu siłowego oraz na sprawdzenie swojej siły w inny sposób. Trening siłowy z masą własnego ciała to bardzo wydajna metoda stopniowego wzmacniania mięśni. Zwiększasz liczbę powtórzeń bez zbytniego skupiania się na wysiłku. Liczba możliwych pozycji jest bardzo duża - plan treningów nieskończony!

Fot 2. Materiał własny | Trening siłowy z masą własnego ciała to bardzo wydajna metoda stopniowego wzmacniania mięśni.

A korzyści?

Trening siłowy w zawieszeniu pozwala dogłębnie ćwiczyć wszystkie mięśnie, w szczególności mięśnie brzucha, które są systematycznie pobudzane przez próby utrzymania równowagi. Znacząco angażuje mięśnie tułowia bez względu na rodzaj wykonywanego ćwiczenia. Wykorzystując masę własnego ciała, dostosowujesz każdą pozycję do swojego poziomu. Możesz w ten sposób różnicować intensywność ćwiczeń, zwiększać ich trudność, a przez to ich efektywność. Trenując regularnie, stracisz na wadze, zwiększysz swoją elastyczność i poprawisz równowagę. Wykonując następujące po sobie ćwiczenia, zwiększysz pojemność płuc i wzmocnisz układ sercowo-naczyniowy. Warto także dodać, że jest to doskonały sposób na zapewnienie sobie ulgi w bólu pleców.

Polub artykuł
Komentarze Chmurka komentarza
Udostępnij
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

CROSS TRENING, FITNESS

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej
CROSS TRENING, FITNESS

6 ćwiczeń na ławeczce

6 ćwiczeń na ławeczce
CROSS TRENING, FITNESS

3 porady, jak nabrać masy mięśniowej i przyspieszyć przyrost mięśni

3 porady, jak nabrać masy mięśniowej i przyspieszyć przyrost mięśni

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu