WYBIERZ DYSCYPLINĘ SPORTU

TOP 3 ćwiczenia z uchwytami treningowymi

06 styczeń 2020
#PORADY
#SPRZĘT

Szukasz inspiracji treningowych? Sprawdź ćwiczenia na mięśnie brzucha, mieśnie klatki piersiowej oraz stablizację za wykorzystaniem uchwytów treningowych push up wheels.


Zobacz wideo, w którym Robert – na co dzień pracownik sklepu Decathlon w Krakowie, wyjaśnia jakie ćwiczenia można wykonać za pomocą uchwytów treningowych push up wheels:

1. Ustawiamy się w pozycji deski, gdzie ciało jest w jednej linii, brzuch i pośladki spięte. Następnie bierzemy wdech nosem i celując biodrem w górę, przyciągamy stopy w kierunku dłoni, z wydechem wracamy do pozycji deski.

2. Ustawiamy się w pozycji do pompki, gdzie dłonie są ustawione patrząc z góry pod barkami. Bierzemy wdech i schodzimy w dół, prowadząc łokcie blisko ciała. Zatrzymujemy się, utrzymując cały czas spięcie ciała i odjeżdżamy jedną ręką w bok, rozciągając mięsień piersiowy. Wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy na drugą stronę.

3. Ustawiamy się w pozycji do pompki, schodząc w dół staramy się utrzymać równowagę i nie dotykać podłogi krawędziami paraletek. Przez to mocniej zapracuje nasza stabilizacja i mięśnie głębokie. Na dole krótka pauza i możemy wracać do góry.

Wróć do formy razem z nami – sprawdź ofertę akcesoriów i odzieży do treningu!

[baner]

Polub artykuł
Komentarze Chmurka komentarza
Udostępnij
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

CROSS TRENING, FITNESS

Jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha?

Jak używać kółka do ćwiczeń mięśni brzucha?
CROSS TRENING, FITNESS

Jak oddychać podczas treningu siłowego?

Jak oddychać podczas treningu siłowego?
CROSS TRENING

Program ćwiczeń siłowych dla kobiet

Program ćwiczeń siłowych dla kobiet

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu