WYBIERZ DYSCYPLINĘ SPORTU

TOP 3 ćwiczenia z uchwytami treningowymi

06 styczeń 2020
#PORADY
#SPRZĘT

Szukasz inspiracji treningowych? Sprawdź ćwiczenia na mięśnie brzucha, mieśnie klatki piersiowej oraz stablizację za wykorzystaniem uchwytów treningowych push up wheels.


Zobacz wideo, w którym Robert - na co dzień pracownik sklepu Decathlon w Krakowie, wyjaśnia jakie ćwiczenia można wykonać za pomocą uchwytów treningowych push up wheels:

1. Ustawiamy się w pozycji deski, gdzie ciało jest w jednej linii, brzuch i pośladki spięte. Następnie bierzemy wdech nosem i celując biodrem w górę, przyciągamy stopy w kierunku dłoni, z wydechem wracamy do pozycji deski.

2. Ustawiamy się w pozycji do pompki, gdzie dłonie są ustawione patrząc z góry pod barkami. Bierzemy wdech i schodzimy w dół, prowadząc łokcie blisko ciała. Zatrzymujemy się, utrzymując cały czas spięcie ciała i odjeżdżamy jedną ręką w bok, rozciągając mięsień piersiowy. Wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy na drugą stronę.

3. Ustawiamy się w pozycji do pompki, schodząc w dół staramy się utrzymać równowagę i nie dotykać podłogi krawędziami paraletek. Przez to mocniej zapracuje nasza stabilizacja i mięśnie głębokie. Na dole krótka pauza i możemy wracać do góry.

Wróć do formy razem z nami - sprawdź ofertę akcesoriów i odzieży do treningu!

>>SPRAWDŹ OFERTĘ SPRZĘTU TRENINGOWEGO!

Polub artykuł
Komentarze Chmurka komentarza
Udostępnij
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

CROSS TRENING, FITNESS

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

4 ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej
CROSS TRENING, FITNESS

6 ćwiczeń na ławeczce

6 ćwiczeń na ławeczce
CROSS TRENING, FITNESS

3 porady, jak nabrać masy mięśniowej i przyspieszyć przyrost mięśni

3 porady, jak nabrać masy mięśniowej i przyspieszyć przyrost mięśni

ŚLEDŹ
DECATHLONPOLSKA
NA INSTAGRAM

#SprawdzaSiewSporcie #SportzDecathlon #PasjaDoSportu